Vigselplats

Vi har i nuläget bestämt oss för att viga oss på Gunnebo Slott. Jag är ateist och vill därför inte gifta mig i kyrkan och vi vill ha ett mysigt och gemytligt ställe. Därför är Gunnebo slott perfekt. Det är ett superfint och ståtligt rum som vigseln kommer hållas i, alla kommer sitta i rader (som "vanligt") och sedan kommer vi ha två solosånger (vilka det är håller jag för mig själv ett tag till) och vigselförättaren kommer även läsa en dikt är min tanke.
Det kommer bli så bra.... Hoppas jag :-)


Bild lånad av www.gunneboslott.se

Efter hade jag VÄLDIGT gärna åka häst och vagn till festen MEN det är för det första februari när vi ska gifta oss, det är 20 min BILVÄG till festen så vi kan helt enkelt inte göra det. Så då tänker vi oss att vi åker Limousine eller någon annan fin bil dit i stället. Inte bestämt ännu.....

Nu ska jag mysa ner mig i soffan lite...
Ciao!





Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW vilket vackert ställe!!!

2011-10-12 @ 22:04:04
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja eller hur, vi blev kära direkt ;-)

2011-10-15 @ 16:49:14
URL: http://vinterbrollopet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0