Jag älskar duktiga säljare!!!!

En bra säljare för mig är en säljare som lyckas sälja trots att man "tror" att man bara har ett normalt samtal med varandra. Detta var precis vad som hände när jag var på visning av hotell Villan. Jag förstod ju att hon gjorde det för att sälja in hotellet men hon gjorde det på ett så snyggt sätt och var otroligt bra på att KÄNNA IN MIG!! Vet inte om det bara var en lyckoträff på just mig men tror hon var riktigt duktig på sin sak.
Så nu är hotellet bokat och klart :-)
Vi kommer ju rekommendera alla att välja detta hotell så kommer vi dagen efter ha presentöppningen antingen med en brunsch eller vid en senare frukost.
Man kunde styra lite själv och det känns ju toppen, de flesta åker ju ändå långt så många kommer ju behöva hotell och då blir det lite billigare för dem att välja detta alternativ.
Hittade ingen bild på den otroligt fina bröllopssviten på Hotel Villan men denna på Maldiverna är ju annars ett alternativ om man ändå är där ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Mountain

det var verkligen fint svit är det tycker jag hehe

2012-03-01 @ 20:28:56
URL: http://annamountain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0