Vinterbröllop!

Jag vill att vårt bröllop ska bli speciellt, inte bara för oss utan även för våra gäster. De ska komma ihåg vårt bröllop och referera till det i framtiden. Därför är jag glad att vi valde att ha ett vinterbröllop. Redan där är det mer speciellt. Jag har dels varit på sommarbröllop och tittat på flera som har valt att ha det och ALLA känns så lika varandra. Man måste nog verkligen planera och göra det personligt om man ska få det "eget" och minnesvärt. Speciellt om man går på fler bröllop samma sommar. Jag längtar så mkt nu!! Kommer bli så perfekt!!! 😊 Även tack vare det perfekta Toastmaster paret vi valt, de kommer göra dagen oförglömlig för alla det är jag säker på!!

Jag ska beställa våra "Save-the-date" kort i veckan om jg hinner... Aaaa spännande! Ännu ett steg närmare den stora dagen :-)

Bjuder på en bild på mig i en väldigt fin klänning ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0